Прес-конференція «Вибори харківського мера-2021: агітаційні тренди та технології» | Center for Political Analysis «Observatory of Democracy»

Прес-конференція «Вибори харківського мера-2021: агітаційні тренди та технології»

27 жовтня в прес-центрі «Накипіло» відбулася прес-конференція Аналітичного центру «Обсерваторія демократії» за темою «Вибори харківського мера-2021: агітаційні тренди та технології».

Під час прес-конференції директор Аналітичного центру «Обсерваторія демократії» Вікторія Шевчук презентувала проект «Просування демократичного голосування у Східній Україні» (2021-2023 рр.), що реалізується за фінансової підтримки Національного фонду на підтримку демократії (NED), ознайомила громадськість та ЗМІ з можливостями консультаційної online- та телефонної лінії Центру, що діятиме у рамках проекту (розділ «Консультаційна лінія» на сайті «Обсерваторії демократії» – http://od.org.ua; 066 047 07 72).

Експерт Аналітичного центру «Обсерваторія демократії», кандидат політичних наук Антон Авксентьєв проаналізував основні агітаційні тренди та технології, що характерні для поточної кампанії з позачергових виборів харківського міського голови.

Прес-конференція проведена у рамках проекту «Promoting Democratic Elections in Eastern Ukraine», що реалізується за фінансової підтримки Національного фонду на підтримку демократії (NED). Зміст публікації не обов’язково відображає точку зору NED і є предметом виключної відповідальності Аналітичного центру «Обсерваторія демократії».